Shop Forum More Submit  Join Login
:iconmagiccatfromhell:MagicCatFromHell posted a status
:iconthe-lost-artist9:
I'm over here binge watching Little Nightmares theories online
I haven't done a theory binge watch since FNaF
That was like two years ago
WHAT HAVE YOU GOTTEN ME INTO XDXD
I'M OBSESSED NOW X'D

Devious Comments

:iconthe-lost-artist9:
The-Lost-Artist9 Featured By Owner Aug 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
YES I HAVE SUCCEEDED IN BRINGING YOU INTO THE FANDOM!

Don't worry we're actually really nice in the Fandom LMAO
Reply
:iconmagiccatfromhell:
MagicCatFromHell Featured By Owner Aug 28, 2017
I hope it stays nice for a long time!
So far the fandom seems great!
Reply
:iconthe-lost-artist9:
The-Lost-Artist9 Featured By Owner Aug 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
So far the Fandom has been really cool, lots of nice people and good OC's. And a few NSFW works here and there....but not many!
Reply
:iconmagiccatfromhell:
MagicCatFromHell Featured By Owner Aug 28, 2017
So it's my dream fandom!?¿€¿€¿¿€
HELL YEAH
Reply
:iconthe-lost-artist9:
The-Lost-Artist9 Featured By Owner Aug 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
HECK YAS
IT'S AMAZING OVER HERE AND WE HAVE COOKIES AND NOMIES
BUT DON'T EAT THE NOMIES
Reply
:iconmagiccatfromhell:
MagicCatFromHell Featured By Owner Aug 28, 2017
Tbh I wanna draw Six in the middle of eating a gnome


And The Run Away Kid


And The Janitor



And The Lady




And The Cheives




And The gnomes by themselves
GOD MY INSPIRATION RN
Reply
:iconthe-lost-artist9:
The-Lost-Artist9 Featured By Owner Aug 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
Well Goodluck with that
😂😂 I can only draw Six, Seven, and The Lady. And maybe SOME Nomes.
Reply
:iconmagiccatfromhell:
MagicCatFromHell Featured By Owner Aug 28, 2017
Knowing me I'm gonna draw shitty drawings of The Janitor non-stop XD
He's such a bean and I dont know why
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: